Jak mogę zwiększyć swoje bezpieczeństwo na portalu Artillo?

Zespół serwisu Artillo dokłada wszelkich starań, by zadbać o Wasze bezpieczeństwo na portalu. Oto kilka naszych rad, które mogą zapobiec wystąpieniu potencjalnych problemów związanych z bezpieczeństwem:

  • Po skończonej wizycie pamiętaj o wylogowaniu się z portalu,
  • Co jakiś czas zmieniaj hasło do swojego konta,
  • Nigdy nie ujawniaj hasła osobom trzecim,
  • Nie zamieszczaj na swoim profilu poufnych informacji,
  • Dokładnie czytaj opis przedmiotu, który masz zamiar kupić, zapoznaj się z profilem sprzedającego i oceną sklepu - komentarze i oceny innych kupujących są najlepszym wyznacznikiem wiarygodności sprzedającego
  • Upewnij się, że koszty wysyłki podane przez sprzedającego nie są mocno zawyżone,
  • Jeśli masz pytania dotyczące interesującego Cię przedmiotu, skontaktuj się ze sprzedawcą przed dokonaniem zakupu,
  • Jeśli sprzedający zaproponuje Ci finalizację transakcji poza portalem Artillo (np. mailowo lub telefonicznie) nigdy nie korzystaj z takiej propozycji. Nie będziemy bowiem mogli pomóc Ci w razie ewentualnych problemów. Poza tym takie transakcje są niezgodne z regulaminem serwisu Artillo, gdyż sprzedający będzie chciał uniknąć zapłacenia prowizji od sprzedanego towaru, co jest nie fair w stosunku do pozostałych sklepów na portalu. W takich przypadkach prosimy o kontakt z zespołem Artillo poprzez adres e-mail pomoc@artillo.pl. Konto sprzedającego zostanie zablokowane lub usunięte.
  • W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości skontaktuj się z zespołem Artillo drogą mailową: pomoc@artillo.pl lub poprzez formularz kontaktowy.

Mam problem ze sfinalizowaniem transakcji. Jak mogę go rozwiązać?

Prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedającym za pomocą e-maila. Pamiętaj, że tylko sprzedawca ma prawo anulowania zamówienia, więc jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś je usunąć, należy skontakować się najpierw ze sprzedawcą. Jeśli sprzedawca nie odpowiada na Twoje wiadomości oraz nie ma wpisu w swoim profilu odnośnie późniejszego terminu wysyłki ze względu na np. urlop, należy wysłać e-mail na adres reklamacje@artillo.pl. Następnie obsługa portalu Artillo spróbuje skontaktować się ze sprzedającym. Jeśli to również nie przyniesie skutku, konto użytkownika zostanie zawieszone. Po każdej przeprowadzonej transakcji prosimy o pozostawienie odpowiedniego komentarza - opinie kupujących są niezmiernie użyteczne dla przyszłych kupujących.